viernes, 25 de mayo de 2012

GRADINA BOTANICA QUITO 2012 BROMELIAS 1



A  trecut perioda marilor ploi....

Ha pasado el periódo de las grandes lluvias...

mai ploua numai asa din cind in cind, dar scurt....

aún llueve pero de cuando en cuando, pero corto....


ploua fara forta...ca in fiecare ani gradina botanica a orasului...

llueve sin mucha fuerza, ...como todos los años el jardín botánico de la ciudad..


gradina este casa orasului, a organizat o expositie.. de flori

la casa de la ciudad, organiza una exposición..de flores...

noua ne place sa mergem acolo si in zi normal, de jur imprejur orasul vuieste, aici numai plante, flori si pasarele...

a nosotros nos gusta ir hacia alla y en días normales, por alado y cercana la ciudad late, aqui solo plantas, flores y los pájaros...

1 comentario:

  1. Veronica Rozenberg26 de mayo de 2012, 11:49

    Draga Rodi si Fernando,

    Multumesc pentru florile frumoase, de bromelii nici macar nu am auzit inainte. Oricum pentru mine Gradina Botanica este asociata pe vecie cu cea de la Bucuresti, in care am umblat ca eleva, chiar in anii in care am fost noi colege, dar mai ales in cel dinainte, cand am invatat botanica (tu Rodi erai parca la alta a IX- a D, ulterior ai venit si tu acolo, sau poate ca gresesc?), dar profesoarea noastra era Celesta Luchian, iti spune ceva numele acesta, era doamna cu parul alllbbbbbbbis imbracata deobicei in negru, la care era foarte greu sa nu iti faci lectiile si sa nu te pregatesti, era o porfesoara extraordinara. Si ne trimitea la GBotanica pe urmele clasificarilor de plante, eu o faceam cu bucurie, ca de altfel si ierbarul pe care cred ca l-am produs in acea perioada. Timpul cum spuneti trece si uneori trecem si noi pe langa el, fara sa observam ce e frumos si uneori permanent in jurul nostru, va imbratisez, Veronica

    ResponderEliminar